Торговельне обладнання для магазинів
Є питання?
Онлайн допомога
Задати питання менеджеру
RU UA

КАСОВИЙ БОКС ЯКОГО КОЛЬОРУ КРАЩЕ ВИБРАТИ?

КАСОВИЙ БОКС ЯКОГО КОЛЬОРУ КРАЩЕ ВИБРАТИ?

Рано чи пізно перед власниками великих магазинів і супермаркетів виникає питання про вибір торгового обладнання, особливо касових боксів. Найчастіше до уваги береться вартість боксу, його якість, а також такі характеристики як зручність, міцність і надійність. При цьому не варто забувати і про те, що касові бокси повинні бути привабливі і естетично приємні для покупців. Важливу роль в цьому відіграє колір вироби.
Колір касових боксів може прекрасно перетворити практично будь-яке приміщення, посприявши збільшенню відвідуваності магазину. Приємні оку відтінки роблять приміщення більш комфортним і затишним.
Якщо Ви відкриваєте магазин від уже відомої і давно існуючої мережі, яка має загальноприйняті кольору і дизайн залів, тоді питання з вибором кольору Вас не утруднить. Також ситуація складається і з компаніями, які мають власний фірмовий стиль. Але в разі, якщо Ви відкриваєте свій перший магазин, тоді варто ретельно задуматися над тим, який колір найбільш позитивно вплине на успішність бізнесу. Корисно в таких випадках звернутися до послуг дизайнера, який зможе не тільки вдало створити інтер'єр магазину, а й визначить основну колірну лінію приміщення. Як правило, найбільш затребуваними є такі кольори: червоний, жовтий, сірий, синій, зелений і оранжевий. Іноді вигідним рішенням стають двоколірні касові бокси, коли тумба боксу пофарбована в один колір, а касовий стіл в інший. Також стильно виглядають глянсові і матові варіанти фарбування. Вибір таких варіантів дуже залежить від рівня освітленості магазинів.
Багато досліджень довели, що колір впливає на психологію поведінки покупців:
- жовтий колір - молодіжний і оптимістичний. Касовий бокс такого кольору ідеальний для магазинів молодіжного одягу, косметики, спортивних товарів;
- червоний колір - символ енергії. Дозволяє привернути увагу, створити ефект «терміновості». У маркетингу його використовують для тотальних розпродажів;
- помаранчевий колір - не менше активний, ніж червоний. Закликає купувати або замовляти продукцію;
- синій або блакитний колір - вселяє довіру і впевненість. Його часто вибирають бюджетні покупці;
- зелений колір - говорить про багатство і спроможності, викликає ефект розслаблення і спокою.