Торговельне обладнання для магазинів
Є питання?
Онлайн допомога
Задати питання менеджеру
RU UA

ПРОЕКТУВАННЯ МАГАЗИНІВ: Основні етапи

ПРОЕКТУВАННЯ МАГАЗИНІВ: Основні етапи

Як відомо, грамотно організований простір торгового залу - одна із запорук успіху багатьох магазинів, що пропонують товари різного призначення. Правильне планування і зручне розташування всіх елементів меблів допомагає максимально ефективно використовувати всі доступні торгові площі, що здатне збільшити прибуток від продажів в кілька разів. Саме тому дуже важливо, щоб проектуванням Вашої майбутньої торговельної точки займалися грамотні фахівці, адже від цього залежить як успішний запуск, так і функціонування магазину.

В першу чергу, створений дизайн-макет повинен не тільки відповідати всім побажанням замовника, але і вимогам санітарно-епідеміологічної служби, гігієнічним, пожежним, екологічним та іншим нормам. В процесі розробки проекту розраховується оптимальне співвідношення торгових приміщень і підсобних приміщень, розглядаються різні варіанти розстановки торгового обладнання з урахуванням найкращої обозреваемость товарів і всього торгового залу. Для цього приміщення розбивається на кілька блоків, серед яких виділяють:

зону, де будуть виставлені основні товарні групи;
сервісну зону;
вхід вихід з магазину;
місце для прийому товару;
склад для зберігання продукції;
приміщення для установки електричного щитка і інших агрегатів;
приміщення для передпродажної підготовки товарів;
побутові та підсобні приміщення, кабінети.
Потім, після остаточного затвердження даної схеми, здійснюється підбір потрібного торгового і морозильного обладнання в необхідній кількості, і розробляється система його розстановки в приміщенні.

Наша компанія пропонує свої послуги з проектування приміщень не тільки для магазинів, але також для ресторанів і кафе. Більш детальну інформацію Ви можете знайти тут.